300-320 certification material 1Z0-061 book CCBA course 98-367 software tutorial

پاکستان کے خلاف زہر اُگلنے والے بی جے پی رہنما و اداکار سنی دیول نے بھارت پہنچ کر زبان کھول دی، بڑا بیان دے ڈالا - Forikhabar
اتوار‬‮   15   دسمبر‬‮   2019


پاکستان کے خلاف زہر اُگلنے والے بی جے پی رہنما و اداکار سنی دیول نے بھارت پہنچ کر زبان کھول دی، بڑا بیان دے ڈالا


گرداس پور (ویب ڈیسک) بھارتی فلموں میں پاکستان کے خلاف اپر اگلنے والے بی جے پی کے ایم پی اور اداکار سنی دیول نے بھارت پہنچ کر زبان کھول دی، اہم بیان دے دیا۔ ان کا کہنا ہے کہ کرتار پور راہداری پاکستان اور بھارت کے درمیان تعلقات میں بہتری لا سکتی ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ نارووال کے علاقے شکر گڑھ میں مقیم بابا گرونانک کے گردوارہ جا کر بہت خوشی محسوس کر رہا ہوں، مجھے امید ہے کہ دونوں ممالک کے درمیان بننے والی کرتار پور راہداری کشیدہ تعلقات کو کم کرنے کے ساتھ ساتھ امن لا سکتی ہے۔ اس سے قبل سنی دیول اس جتھے میں شامل تھے جو بھارتی پنجاب سے کرتار پور راہداری کی افتتاحی تقریب میں شرکت کے لیے آیا تھا۔ واضح رہے کہ بی جے پی کے ایم پی سنی دیول کا کہنا تھا کہ کرتارپور راہداری کھولے جانے کے موقع پر افتتاحی تقریب میں شریک کروں گا۔ پاکستان میرا علاقہ اور ان کا گھر ہے اور اگر وہ وہاں نہیں جائیں گے تو اور کون جائے گا۔ کرتارپور گوردوارہ ضلع نارووال کی تحصیل شکر گڑھ میں واقع ہے جو بھارتی سرحد سے کچھ دوری پر ہے، گوردوارہ دربار صاحب 1539 میں قائم کیا گیا۔ لاہور سے تقریباً 120 کلومیٹر کی مسافت پر نارووال میں دریائے راوی کے کنارے بستی ہے جسے کرتارپور کہا جاتا ہے۔ نارووال شکر گڑھ روڈ سے کچے راستے پر اتریں تو گوردوارہ کرتار پور کا سفید گنبد نظر آنے لگتا ہے، گوردوارہ مہاراجہ پٹیالہ بھوپندر سنگھ بہادر نے 1921 سے 1929 کے درمیان تعمیر کرایا تھا۔ بابا گرونانک نے وفات سے قبل 18 برس اس جگہ قیام کیا اور گرونانک کا انتقال بھی کرتارپور میں اسی جگہ پر ہوا۔ گرو نانک مہاراج نے زندگی کے آخری ایام یہیں بسر کیے اور اُنکی سمادھی اور قبر بھی یہیں ہے، یہی وجہ ہے کہ کرتارپور سکھوں کے لیے مقدس مقام ہے۔ یاد رہے کہ پاکستان اور بھارت کے درمیان 24 اکتوبر کو کرتار پور راہداری کے حوالے سے امن معاہدے پر دستخط ہوئے تھے۔ راہداری کا افتتاح پاکستان میں وزیراعظم عمران خان نے کیا جبکہ بھارت میں وزیراعظم نریندرا مودی نے کیا۔


اس وقت سب سے زیادہ مقبول خبریں


تازہ ترین ویڈیو
Most Beautiful Azan -Mashallah

دلچسپ و عجیب

صحت

Forikhabar
            
تمام اشاعت کے جملہ حقوق بحق ادارہ نیوز محفوظ ہیں۔
Copyright © 2019 forikhabar.com All Rights Reserved